Friday 21 September 2012

Kelahiran Baby Girl..

Assalamualaikum w.b.t
" Saat Kelahiran Bayi "

Melahirkan si kecil sudah pastinya menjadi saat yang tidak boleh anda lupakan. Setelah 9 bulan mengandungkannya, kini tibalah masanya untuk anda bersemuka dengan si kecil anda. Ia amat bererti, dan inilah satu tanggungjawab besar yang baru menanti anda. Kini, sudah tiba saatnya anda bergelar seorang ibu. Pastinya. Ianya sesuatu yang sangat-sangat membahagiakan. Alhamdulillah..

AKAN TIBA Masa saya nanti... ^_^


Tadaaa, ni la budak comel yg dinanti-nanti kan oleh kami. MasyaAllah, comel sgt ciptaanNya.Yg nie, kena mention. Untuk pengetahuan semua, ni bukan mama/ibu/mak kepada dak comel ni tau. Mama dia yg lain. Bukan ape, takut salah faham lak nanti..
(^_^)


" Kehidupan berumahtangga bagi sepasang suami isteri tidak bererti tanpa kehadiran anak yang merupakan pengikat kasih sayang dan penyambung zuriat keturunan. Dalam menghadapi kehadiran anak-anak, ibubapa perlu mempunyai persediaan yang lengkap dari sudut pengetahuan rohani dan jasmani bagi memastikan anak-anak yang dilahirkan dapat dicorak berlandaskan agama.. "



Tarikh Kelahiran : 10 September 2012
Nama : Farahiya Amani binti Muhammad Faidzol Azree

Yang ni baru betul mama dak comel ni.. Da tampal-tampal atas dahi, sebab tgh pantang. Anyway, tetap cantik kan. itu sudah pasti! TAHNIAH kak maz.. ^_^

No comments:

Post a Comment