Wednesday 26 September 2012

Hati Kosong..

Bismillahirahmanirrahim. 
Assalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh. 
tengah stress sekarang nie.. 
" omaigooddd.. semoga dipermudahkan ALLAH.. "
Dengan hati yang tak berapa nak tenteram ni, kembali kepada my entry yang dah lama tak berusik ni. Cuba tengok blog ni, dah bersawang kan. Nampak tak, nampak tak? Kalau tak nampak tu maknanya pendek umur lah tu. Hehe.. Gurau je, jangan marah haa.. Nanti kena jual. *okay, stop merepek* Bosan actually. Asyik-asyik keje, keje-keje asyik datang. APTB! Take time nak continue keje-keje yang dah makin bertimbun ni. So, 'pakcik MOod' silalah datang sekarang.. Dah tak berupaya dah ni. Please! kembalilah kepada ku. senang nak wt keje nanti. Kalau hati pun tak rasa nk wat keje, cane leh timbul keikhlasan diri ni. Tak baik kan mcm gini..

~ I'm not in Mood , silent it's better ~

Bila fikir pasal kesihatan, huh! tension sangat. sampai bila nak tahan, bila nak sembuh. lalaalalalala~ tak nak fikir pape. No ubat! tak sedap. kan, kan, kan? stop talking about it. *Get well soon.. *
=_=

No handphone! No SMS/MMS or whatever la! 

Tak nak layan pape. KECUALI, urgent call only. Jangan cuba cabar diri saya. Saya manusia biasa. Sabar pun da batasnya. Tuhan sentiasa ngan saya. DIA tau mana salah, dan mana betulnya. Saya tak sempurna. So, please. Bagi masa untuk saya.. Ye, saya akui, setiap manusia pernah melakukan kesalahan. Kesalahan, kekhilafan adalah fitrah yg melekat pada diri manusia.. *Setiap manusia pernah melakukan kesalahan & sebaik-baik pelaku kesalahan itu adalah orang yg segera bertaubat kepada Allah S.W.T* 

Ini bererti bahwa manusia yang baik bukan orang yg tidak pernah berbuat salah. Tetapi, manusia yg baik adalah manusia yg menyedari kesalahannya & segera bertaubat kepada-Nya. kita sama2 pernah melakukan kesalahan..malah kesalahan dan kekhilafan itu fitrah yang ada dan wujud dalam diri setiap manusia.jalan ruang dan peluang untuk menebus segala dosa itu sentiasa ada.Allah itu Maha Pengampun Lagi Maha Penyayang.


p/s : mudah-mudahan kita sentiasa dilindungi dari perbuatan keji,mohon Allah tuntun hati setiap dari kita ke jalan Yang Allah redhai..amin ya rabbal alamin.. 

No comments:

Post a Comment